JAK ZAMAWIAĆ

DEKORACJE

Kontakt

Znacie miejsce, datę i… brak Wam pomysłu na aranżację? A może wręcz przeciwnie – wiecie jak powinien wyglądać Wasz dzień i poszukujecie sprawdzonej ekipy do realizacji Waszej wizji? Piszcie, dzwońcie – odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania, same zadamy przy okazji kilka i od tej chwili wszystko będzie już tylko łatwiejsze.

Spotkanie

Jeśli chcecie nas poznać osobiscie (bo my Was bardzo) to wspólna kawa będzie ku temu doskonałą okazją. Poznamy Wasze preferencje, oczekiwania, prognozowany budżet. Opowiemy jak działamy.

Koncepcja

Wiemy już czego chcecie, więc zabieramy się do twórczej pracy – dobieramy gamę kolorów, kwiaty, dodatki, które stworzą spójną całość – wszystko oczywiście konsultujemy z Wami 🙂

Umowa

Podpisana umowa i wpłacona zaliczka to gwarancja rezewacji terminu. Umowa może zawierać już wszystkie szczegóły aranżacji jak i jedynie ogólne założenia gdy rezerwujecie nasze usługi z większym wyprzedzeniem.

Realizacja

Na trzy miesiące przed uroczystością ustalamy ostatecznie wszelkie szczegóły. Najpóżniej tydzień przed uroczystością rozliczamy pozostałą płatność. Wy macie pewność realizacji Waszych oczekiwań. My zaś przystepujemy do twórczej pracy.

Koordynacja

Przywozimy, montujemy, dbamy o najmniejsze detale. Wymykamy sie niepostzrezenie gdy zaczyna sie Wasze święto i wyracamy gdy opadnie kurz weselnej zabawy.

ZAPROSZENIA

Kontakt

Spodobał Wam się któryś z naszych wzorów? A może macie własną propozycję? Skontaktujcie się z nami. Prześlemy Wam potrzebny do zaprojektowania zaproszeń formularz (możecie też pobrać go tutaj).

Formularz

Kilka pytań i już możemy przystąpić do przygotowywania Waszego zamówienia. Wystarczy podać nam miejsce i czas Waszego ślubu i listę Waszych gości. Nie zapomnijcie o informacjach o potwierdzeniu przybycia przez gości oraz mapce dojazdu na miejsce zaślubin.

Akceptacja

Przesyłamy Wam poglądowe pliki, byście mieli kontrolę nad zamówiem. Dopiero po ich akceptacji i wpłacie przystepujemy do druku.

Druk

Na profesjonalnym sprzęcie, najwyższej jakości materiałach i najszybciej jak się da. Wszystko dla Waszej satysfakcji.

Skład

Precyzyjna robota naszych rąk – cięcie, wklejanie, kompletowanie, wiązanie i pakowanie.

Wysyłka

Teraz już Wasza paczka mknie kurierską przesyłką na wskazany przez Was adres. Już nie możemy doczekać się Waszych wrażeń:)

Kto czyta, ten szybciej ma zaproszenia

Czyli kilka ważnych informacji o tym, jak zamawiać, jaki jest czas realizacji i kilka innych, ale także istotnych danych – wszystko po to, aby usprawnić komunikację i przyspieszyć czas realizacji zamówień – to miłej lektury!

Zaproszenie z gotowych wzorów

Możecie wybrać gotowe zaproszenie z wzorów dostępnych na stronie. Skontaktujcie się z nami przez formularz lub mailowo: asia@onetemuwinne.pl lub marysia@onetemuwinne.pl
Napiszcie, jaki wzór i jakie elementy papeterii Was interesują no i jakie ilości, przygotujemy ofertę, a po jej akceptacji w ciągu 7 dni od otrzymania tekstu i listy gości, wyślemy projekt do akceptacji.

Zmiany na gotowych zaproszeniach

Jeśli chcecie delikatnie zmienić gotowy wzór zaproszenia, to wycenimy to indywidualnie, koszt może wahać się między: 30-100 zł

Zaproszenie indywidualne

Chętnie przygotujemy Wam zaproszenie nietypowe i niepowtarzalne!
Napiszcie do nas: asia@onetemuwinne.pl lub marysia@onetemuwinne.pl, odpiszemy, a pod gradem naszych pytań i Waszych odpowiedzi, wyłoni się zarys projektu. W ciągu 14 dni roboczych przygotujemy dla Was zaproszenie. Ponownie je z Wami skonsultujemy, wprowadzimy ewentualne poprawki. Koszt projektu indywidualnego to od 150-350 zł, w tej cenie opracujemy zaproszenie oraz zawiadomienie i RSVP graficznie wynikające z projektu zaproszenia. Oferta ważna jest 30 dni.

Powinności

Po zaakceptowaniu oferty wpłacacie 100% wartości zamówienia. Pliki do drukarni wysyłamy dopiero po otrzymaniu od Was wpłaty za zamówienie.

Dodatkowa papeteria

Warto, aby pozostałe elementy papeterii ślubnej były spójne z zaproszeniem. Dlatego możemy Wam przygotować dodatkowo: winietki, numery/nazwy stołów, tablo, menu, zawieszki/naklejki na procentowe napoje, mapkę dojazdu, tabliczki na bufet, papierowa księga gości, papierowe kolorowe girlandy, nietypowy element – napiszcie co i ile z tej oferty mamy przygotować – koszt podamy wysyłając wycenę zaproszenia.

Dodatkowe koszty

Mapka – warto ją dodać do papeterii ślubnej, jeśli macie uroczystość poza miejscem waszego zamieszkania. Koszt przygotowania projektu mapki to 50 zł.
Personalizacja – tu miła niespodzianka – jest w cenie zaproszenia 🙂

Minimalna ilość zaproszeń

To 25 szt. Jeśli macie ślub w mniejszym gronie, oczywiście chętnie przygotujemy Wam zaproszenia, ale koszt ustalimy indywidualnie.

Ile czasu zajmuje druk?

Na realizację zamówienia potrzebujemy do 14 dni roboczych od wpłynięcia opłaty na konto + czas dostawy – warto wziąć to pod uwagę, przy planowaniu terminu rozdawania zaproszeń – oczywiście postaramy się zamówienie realizować jak najszybciej, ale co jeśli w całej Polsce zabraknie fakturowanego papieru? Sprowadzenie go z np. Francji może trochę potrwać;)

Express

Bywa i tak, że trzeba działać niezwykle szybko. Możemy przygotować Wam papeterię ślubną z gotowych projektów w niestandardowo szybkim czasie. Napiszcie, na kiedy potrzebujecie zaproszenia – ustalimy termin realizacji i napiszemy, dlaczego 1 dzień to za mało 😉 Koszt dodatkowy za druk express to 200 zł.

Tekst na zaproszeniu

Teksty gotowych zaproszeń to tylko przykłady, w cenie zaproszenia wliczone jest wprowadzenie własnych 3 tekstów: na zaproszenie, zawiadomienie i RSVP. Jeśli Wasz indywidualny tekst jest 2 razy dłuższy niż tekst w projekcie lub ma zupełnie inny schemat niż w zaproszeniu, konieczne będzie modyfikowanie grafiki – w takim przypadku damy Wam znać o ewentualnym dodatkowym koszcie za wprowadzenie korekt w projekcie.
Nie bierzemy odpowiedzialności za błędy językowe czy stylistyczne – sprawdzajcie dobrze przysyłane teksty.
Listę gości według wpisów na zaproszeniach najlepiej dostarczyć nam w excelu, w odmienionej formie, imię i nazwisko zapisane w osobnych kolumnach obok siebie.

Doręczenie zaproszeń

Zaproszenia złożone i spakowane możecie odebrać osobiście na terenie Poznania – umówimy się indywidualnie – lub wysyłamy je kurierem – koszt wysyłki to 20 zł. Darmowa dostawa za zamówienie powyżej 1200 zł.

Próbki

Jeśli chcecie zamówić próbki, wysyłamy je pocztą, koszt to 10 zł za 1 szt.

Warto wiedzieć

Dostarczamy Wam gotowy produkt – nie udostępniamy plików otwartych ani plików źródłowych.
Akceptacja to koniec zmian – po tym prawie sakramentalnym słowie, nie wprowadzamy poprawek, puszczamy pliki do druku.
Dokładnie przemyślcie ilość zaproszeń, nawet jeśli będą personalizowane, to warto mieć jedną czy dwie sztuki na „czarną godzinę”, bez personalizacji – ślub wyznaczacie ze sporym wyprzedzeniem i nigdy nie wiadomo, co wydarzy się po drodze.
Monitor papierowi nierówny – kolory zaproszeń na waszych monitorach mogą delikatnie różnić się od kolorów na wydrukowanym zaproszeniu.
Lubimy języki obce, ale żeby nie było literówek;) lepiej przyślijcie nam gotowe tłumaczenie Waszego tekstu zaproszenia.
Chcemy pochwalić się wykonanymi projektami i dekoracjami – więc zastrzegamy sobie prawo do publikowania zdjęć wykonanych zaproszeń.